Rozvrh lekcí a rezervace

Chcete-li si rezervovat lekci, klikněte prosím na banner níže, který vás přesměruje do rezervačního systému.

Rezervace

Pozor lekce lze rezervovat online nejpozději 3 hodiny před začátkem. V případě, že chcete rezervovat později, pište email na info@ekayogaspace.cz nebo volejte (či pošlete sms) na 603 448 373.

Podmínky EkaYogaSpace září 2017

Přihlásit se na lekci (pro reálný rozvrh klikněte na obrázek – ten je pouze ilustrační):

Otevřené lekce Informace o individuálních lekcích najdete na úvodní straně. Rozvrh lekcí platí pondělí – pátek. Lekce trvá 60 minut (max. 90 min. dle rozvrhu) a je vhodná i pro začátečníky. Podložky, bločky i pomocné pásky rádi zapůjčíme zdarma. V případě zrušení lekce obdržíte včas email a sms zprávu. Výhodou našeho malého studia je, že na jedné lekci bude maximálně 7 – 8 osob, takže se lektor/ka stihne věnovat během lekce opravdu každému.

Musíte-li rezervaci zrušit, učiňte tak nejpozději 5 hodin před začátkem lekce  v rezervačním systému nebo pošlete SMS na číslo 603 448 373. V případě pozdního zrušení propadá lekce z permanentky či 100 Kč záloha, kterou jste složili při prvním vstupu. 

Rezervací lekce jógy souhlasíte s obchodními podmínkami uvedenými v dokumentu Podmínky EkaYogaSpace září 2017.

Cena jednorázového vstupu na 60 min. lekci je 160 Kč (pro studenty a seniory 140 Kč), na 90 min. lekci 200 Kč (pro studenty a seniory 170 Kč) (platba v hotovosti před začátkem lekce). Cena 10 vstupů na 60 min. lekce 1400 Kč (pro studenty a seniory 1150 Kč), na  90min. lekce 1700 Kč (pro studenty a seniory 1400 Kč)  – bonusem jsou lekce zdarma (platba možná v hotovosti, na fakturu i převodem). Permanentka je nevratná. Ve studiu si můžete zapůjčit ručník i sprchový gel zdarma.

Přehled aktuálně nabízených typů lekcí:

Jóga pro úplné začátečníky – na lekcích pro začátečníky se naučíme správně provádět pozdrav slunci, plný jógový dech, správné provedení předklonů, záklonů, balančních i vybraných obrácených pozic. Lekce jsou pomalejší a lektor  více vysvětluje zapojení jednotlivých svalů, postavení kyčlí, správné držení těla apod. Naučíme se relaxovat i základy meditace.

Jemná ranní jóga – jemné ranní protažení, vhodné i pro začátečníky

Hathajóga flow – jemná uvolňující a protahující jóga s plynulým přechodem mezi ásanami. Každá ásana má variantu jak pro začátečníka, tak pro pokročilé.

Vinyása jóga – dynamičtější forma lekce, kde se jednotlivé ásany provádějí plynule s dechem a mezi jednotlivými ásanami nebo jejich bloky je dynamický přechod skládající se z několika pozic z pozdravu slunce. Lekce je vhodná pro mírně pokročilé zájemce, kteří již zvládají provedení základních pozic a umí pracovat s dechem.

Jóga pro pevný střed a zdravá záda – sestava ásan, která se věnuje posilování středu těla a zad a současně jejich protahování a uvolňování. Při pravidelném cvičení ulevuje nejen od bolesti beder, ale také zlepšuje celkové držení těla.

Jin jóga – dlouhými výdržemi v pozicích budeme ovlivňovat proud energie čchi, orgány, klouby a kosti v našem těle.

Restorativní jóga – hluboce uvolňující styl jógy s využitím bolsterů, bločků i dek. Nezaměřuje se na posílení nebo protažení svalů, ale na celkové uvolnění. Zbavuje napětí a stresu v těle i mysli. V relaxačních pozicích se zůstává cca 5 minut. Vhodná pro začátečníky i pokročilé.   UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit