Rozvrh lekcí a rezervace

Chcete-li si rezervovat lekci, klikněte prosím na banner níže, který vás přesměruje do rezervačního systému.

Rezervace

Pozor lekce lze rezervovat online nejpozději 3 hodiny před začátkem. V případě, že chcete rezervovat později, pište email na info@ekayogaspace.cz nebo volejte (či pošlete sms) na 603 448 373.

Podmínky a GDPR Eka Yoga Space květen 2018

Přihlásit se na lekci (pro reálný rozvrh klikněte na obrázek – ten je pouze ilustrační):

Otevřené lekce Informace o individuálních lekcích najdete na úvodní straně. Rozvrh lekcí platí pondělí – pátek. Lekce trvá 60 minut (max. 90 min. dle rozvrhu) a je vhodná i pro začátečníky. Podložky, bločky i pomocné pásky rádi zapůjčíme zdarma. V případě zrušení lekce obdržíte včas email a sms zprávu. Výhodou našeho malého studia je, že na jedné lekci bude maximálně 7 – 8 osob, takže se lektor/ka stihne věnovat během lekce opravdu každému.

Musíte-li rezervaci zrušit, učiňte tak nejpozději 5 hodin před začátkem lekce  v rezervačním systému nebo pošlete SMS na číslo 603 448 373. V případě pozdního zrušení propadá lekce z permanentky či 100 Kč záloha, kterou jste složili při prvním vstupu. 

Rezervací lekce jógy souhlasíte s obchodními podmínkami uvedenými v dokumentu Podmínky a GDPR Eka Yoga Space květen 2018.

Cena jednorázového vstupu na 60 min. lekci je 160 Kč (pro studenty a seniory 140 Kč), na 90 min. lekci 200 Kč (pro studenty a seniory 170 Kč) (platba v hotovosti před začátkem lekce). Cena 10 vstupů na 60 min. lekce 1400 Kč (pro studenty a seniory 1150 Kč), na  90min. lekce 1700 Kč (pro studenty a seniory 1400 Kč)  – bonusem jsou lekce zdarma (platba možná v hotovosti, na fakturu i převodem). Permanentka je nevratná. Ve studiu si můžete zapůjčit ručník i sprchový gel zdarma.

Přehled aktuálně nabízených typů lekcí:

Jóga pro úplné začátečníky – na lekcích pro začátečníky se naučíme správně provádět pozdrav slunci, plný jógový dech, správné provedení předklonů, záklonů, balančních i vybraných obrácených pozic. Lekce jsou pomalejší a lektor  více vysvětluje zapojení jednotlivých svalů, postavení kyčlí, správné držení těla apod. Naučíme se relaxovat i základy meditace.

Jemná ranní jóga – jemné ranní protažení, vhodné i pro začátečníky

Hathajóga flow – jemná uvolňující a protahující jóga s plynulým přechodem mezi ásanami. Každá ásana má variantu jak pro začátečníka, tak pro pokročilé.

Jóga pro pevné a štíhlé tělo – lekce velmi vhodná zejména pro začátečníky nebo i mírně pokročilé, kteří potřebují zapracovat na síle svých paží a stehen. V lekci se zaměříme na postupné zpevňování svalů, tak aby naše ruce a nohy byly skutečnou oporoua my mohli v běžných lekcích plně využít jejich sílu a oporu.

Jóga pro pevný střed těla  a zdravá záda – sestava ásan, která se věnuje posilování středu těla a zad a současně jejich protahování a uvolňování. Při pravidelném cvičení ulevuje nejen od bolesti beder, ale také zlepšuje celkové držení těla.

Jóga (nejen) pro běžce – na lekci se zaměříme na protažení svalů, které se při běhu zkracují, jako třeba hamstringy, uvolnění zatuhlých kloubů, na zlepšení flexibility kyčlí a stability pánve i posílení středu těla, který je pro správnou techniku běhu velice důležitý či zádových svalů, které jsou nezbytné pro oporu naší páteře. Nezapomeneme ani na posílení kotníků, stehenních svalů jako ochrany kolenních kloubů, péči o podélnou a příčnou klenbu chodidla a protažení ramenních kloubů a uvolnění krční páteře. A určitě se podíváme na zoubek našemu dýchání. Cílem bude získat nebo udržovat tělo, které správně funguje jako celek, tak abychom při běhu neplýtvali zbytečně naší energií.

Vinyása jóga – dynamičtější forma lekce, kde se jednotlivé ásany provádějí plynule s dechem a mezi jednotlivými ásanami nebo jejich bloky je dynamický přechod skládající se z několika pozic z pozdravu slunce. Lekce je vhodná pro mírně pokročilé zájemce, kteří již zvládají provedení základních pozic a umí pracovat s dechem.

Jin jóga – dlouhými výdržemi v pozicích budeme ovlivňovat proud energie čchi, orgány, klouby a kosti v našem těle.

Restorativní jóga – hluboce uvolňující styl jógy s využitím bolsterů, bločků i dek. Nezaměřuje se na posílení nebo protažení svalů, ale na celkové uvolnění. Zbavuje napětí a stresu v těle i mysli. V relaxačních pozicích se zůstává cca 5 minut. Vhodná pro začátečníky i pokročilé.   UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit UložitUložit